søndag den 18. august 2013

Det der ryger ned i farten

Suk to timers træning på en søndag! Pjat jeg elsker det især efter næsten to uger uden, men hårdt bliver det også. En times stram op efterfulgt af en times puls/styrke. Bagefter frokost med min instruktør (Nej jeg kan faktisk ikke lide ost så den spiste jeg ikke) men udover det lækkert og let!

Og ja jeg bliver rød i hovedet når jeg træner, billedet er fra da jeg var kommet hjem så det taler for sig selv når jeg stadig har røde kinder.


Nåå men den anden dag spiste min veninde her og billedet herunder viser det fyld der var til rådighed, minus skinke, pesto og babyleaves. Brødet var noget groft med soltørret tomat som jeg synes gjorde sig godt. Det var nemt og forholdsvist sundt.

Ved siden af en knap så sund milkshake bestående af friskeblåbær, vaniljeis og minimælk der er blendet sammen


Samme dag om morgenen havde jeg spist dette. Det vil sige grovbollen, avocado, kaffe og noget af frugten. Resten blev spist løbende. Bollerne var nogle fra sådan et mix, så det ikke værd at fortælle meget om andet end de var udemærkede, jeg er mere til koldhævede hvilket disse ikke var.

Flødeosten er en lowfat version, men det egentlig ikke noget jeg bekymrer mig så meget om længere, men hvis man vil spare kalorier så det i alt fald et sted hvor der er mulighed for det.
Afslutningsvis et billede fra igår hvor jeg kiggede Ikeas katalog igennem for at finde inspiration til hvordan jeg skal opbevare mit tøj når jeg engang flytter herfra.

Samt nogle andre diverse møbler, som der måske skal findes en plads til.

Glæder mig til at det hele kommer på plads!!


Peace out! <3


Ingen kommentarer: